News În contextul discuţiilor despre “trenurile periculoase” care sunt încă în circulaţie în România, subiect semnalat de o anchetă a postului de televizune Antena3, un alt subiect, conex, să-i spunem, atrage atenţia presei din Franţa.
E mai ieftin
În ciuda opoziţiei angajaţilor de la căile ferate franceze, dezafectarea vagoanelor de tren care nu mai sunt în circulaţie, pentru eliminarea conţinutului de azbest, este o operaţiune care va fi relocată în România. SNCF doreşte să reducă factura, căci debarasarea de vechile garnituri de tren costă, comentează, în exclusivitate, site-ul francez challenges.fr.Şi trenurile mor, când le vine vremea. Iar carcasele lor sunt greu de camuflat. La Sotteville-les-Rouen (Seine-Maritime), la Villeneuve-Saint-Georges (Val-de-Marne), la Culoz (Ain), la Baroncourt (Meuse), la Vesoul (Haute-Saône), mai multe garnituri sunt garate pe linii secundare şi aşteaptă, putrezind, să fie trimise la casat. Locomotive, vagoane de dormit, vagoane de călători, vagoane de marfă, toate se adună, sunt circa 3.700 în total, adică, puse cap la cap, 150 de kilometri, după cum declară Arnaud Ayme, de la cabinetul Sia Conseil, îngrozit de câtă muncă îi aşteaptă pe specialiştii în decontaminarea de azbest.
Citeste mai mult pe: Jurnalul.ro
News În contextul discuţiilor despre “trenurile periculoase” care sunt încă în circulaţie în România, subiect semnalat de o anchetă a postului de televizune Antena3, un alt subiect, conex, să-i spunem, atrage atenţia presei din Franţa.
E mai ieftin
În ciuda opoziţiei angajaţilor de la căile ferate franceze, dezafectarea vagoanelor de tren care nu mai sunt în circulaţie, pentru eliminarea conţinutului de azbest, este o operaţiune care va fi relocată în România. SNCF doreşte să reducă factura, căci debarasarea de vechile garnituri de tren costă, comentează, în e