Peste 550 de executivi seniori din companiile globale de media si divertisment considera ca, pana in 2015, 57% din totalul veniturilor companiilor lor vor proveni din zona digitala, potrivit unui studiu al firmei de consultanta si audit Ernst&Young.
In prezent, veniturile provenind din zona digitala se cifreaza, in medie, la 47%. „Mobilul, retelele sociale, tehnologiile cloud si big data analytics sunt cele care seteaza noile reguli ale jocului pentru firmele de media si divertisment”, sustine Elena Badea, Director de Marketing si Comunicare, Ernst&Young Romania, citata de HotNews.
Peste 550 de executivi seniori din companiile globale de media si divertisment considera ca, pana in 2015, 57% din totalul veniturilor companiilor lor vor proveni din zona digitala, potrivit unui studiu al firmei de consultanta si audit Ernst&Young.
In prezent, veniturile provenind din zona digitala se cifreaza, in medie, la 47%. „Mobilul, retelele sociale, tehnologiile cloud si big data analytics sunt cele care seteaza noile reguli ale jocului pentru firmele de media si divertisment”, sustine Elena Badea, Director de Marketing si Comunicare, Ernst&Young Romania, citata de HotNews.