Doi dintre cei mai importanţi reprezentanţi ai Puterii şi Opoziţiei din Alba privind proiectul autostrăzii Sebeş – Turda, un subiect fierbinte pentru comunitatea locală şi judeţeană, dar şi o investiţie necesară pentru dezvoltarea economică a zonei au fost prezenţi la “Testul de sinceritate” Alba24 cu Dan Lungu şi au dezvăluit, în detaliu, care sunt circumstanţele în care vom putea circula, cel mai devreme în 2016, pe o cale rutieră modernizată spre Cluj sau Sibiu.
Chiar dacă acest subiect a fost discutat atât în conferinţe de presă, cât şi în interviuri acordate de cele două părţi, de data aceasta, pe Alba24, puteţi afla detalii în premieră şi informaţii importante în contextul realizării acestei autostrăzi.
Dacă vicepreşedintele Consiliului Judeţean Alba, Florin Roman, a prezentat în emisiunea „Testul de sinceritate” la Alba24, în detaliu, cu documente, schiţe şi hărţi, ce presupune proiectul autostrăzii Sebeş – Turda şi care sunt diferenţele faţă de proiectul propus în 2008 pentru drumul expres în aceeaşi zonă, amintind că Primăria Alba Iulia a dat aviz nefavorabil pentru proiectul actual şi că primarul Mircea Hava ar fi împotriva autostrăzii, edilul din oraş a făcut afirmaţii dure, insistând că nu se opune vreunei investiţii ce poate aduce bunăstare zonei şi că referiri la acest aspect sunt doar declaraţii politice.
Roman a explicat că „drumul expres din 2008 a primit aviz favorabil de la Primăria Alba Iulia, pe al cărui traseu urmau să fie demolate 9 case, iar altele, în proximitate, urmau să
De asemenea, vicele CJ precizează că „traseul pe vechiul aliniament a primi