Bucureşti, 26 iunie 2013
În urma semnării unui contract prin care îşi uneşte forţele cu MTV, începând de astăzi, COSMOTE lansează în premieră pe piaţa locală Cartela MTV Mobile powered by COSMOTE şi Extraopţiunea MTV Mobile – o nouă ofertă pentru clienţii prepaid, menită să ofere avantaje personalizate pentru o comunitate extinsă de tineri. Pe lângă beneficiile de voce şi date, noul produs oferă şi acces gratuit la aplicaţia MTV Under The Thumb – pentru utilizatorii de Android şi iOS – un portal ce conţine cele mai renumite show-uri MTV, cu peste 300 de ore de conţinut video disponibile.
„La acest moment, experimentăm cu toţii realitatea emergentă a unei generaţii definite şi activate prin Internet, mobil şi reţele de socializare. Astfel, prin acest nou produs co-branded, adresăm o oportunitate uriaşă de a oferi oricărui client prepaid o experienţă mobilă premium, precum şi acces exclusiv la sursele de divertisment MTV. Această combinaţie unică, prezentată printr-o interfaţă dinamică şi prietenoasă, a fost special concepută pentru utilizatorii noştri cu nevoi exinse de comunicare, care îşi doresc să fie conectaţi în permanenţă, fiind totodată intens orientaţi către conţinut şi foarte activi în comunităţi”, spune Panos Makris, Chief Commercial Officer COSMOTE România.
„Ştim că reprezentanţii generaţiei Millenials de astăzi sunt în permanenţă conectaţi, îşi organizează singuri programul şi au o manieră proprie de a se uita la televizor. Fanii MTV sunt conectaţi şi pun mare preţ pe recomandările din reţelele sociale, iar telefonul mobil este dispozitivul preferat pentru conectivitatea în mişcare”, a comentat Bartosz Witak, Vicepreşedinte şi General Manager, CEE & Israel, Viacom International Media Networks. „MTV Mobile powered by COSMOTE, unul dintre operatorii de top din România, este parteneriatul ideal, care va duce brandul M