Poveştile de succes prezentate altfel, grafica inedită, stilul de business al protagoniştilor şi tirajul aproape dublu fac din Oltenia Business o revistă „pentru afaceri premium“.
Revista de afaceri Oltenia Business, editată de Gazeta de Sud, vede, astăzi, lumina tiparului într-o prezentare de excepţie, atât în ceea ce priveşte designul inedit, cât şi prin conţinutul său deosebit. Ajunsă la numărul al treilea, această ediţie a revistei trimestriale Oltenia Business îşi propune să încânte cititorii cu multe poveşti ale unor antreprenori craioveni care au reuşit să urce treptele succesului şi să aibă o ascensiune importantă fie şi pe perioada crizei. Mai pot fi lecturate interviuri, analize economice, reportaje, ştiri economice din fiecare judeţ al Olteniei, probleme importante financiare dezbătute la nivel naţional, date despre programele şi măsurile active pe care se mai pot atrage fonduri europene.
În această ediţie a revistei Oltenia Business, poziţia de cover story îi revine restaurantului Epoca Steak House, unde gustul eleganţei îşi spune cuvântul, iar în interiorul revistei este prezentată reţeta de succes a deţinătorului acestui restaurant, dar şi povestea unuia dintre cei mai buni bucătari din România din România care găteşte pentru craioveni.
Distincţia „Omul Lunii“ a fost acordată de noi reputatului chirurg Dan Mogoş, deţinătorul Policlinicii Mogoş Med, a cărui poveste de viaţă şi de business o puteţi lectura în paginile revistei. Dintre titlurile importante care se regăsesc în acest număr al revistei enumerăm: „Audit şi Expertiză - un business bazat pe încredere“, „MITLIV continuă politica de dezvoltare“, „Dan Cherciu de la Polisea şi-a croit drum spre o afacere de succes“, „Povestea managerului care a învăţat să fie lider la 24 de ani“.
Revista mai conţine pagini cu informaţii economice, idei, opinii ale unor oameni de afaceri „c