Federal Trade Comission (FTC), agenţia independentă a guvernului SUA care se ocupă de protecţia consumatorilor, le-a cerut motoarelor de căutare să facă în aşa fel încât rezultatele sponsorizate afişate la căutare să fie mai uşor de distins de cele naturale. Asta deoarece de foarte multe ori utilizatorii apasă pe un link sponsorizat fără să ştie că acesta este un rezultat plătit.
FTC le-a trimis deja mesaje marilor motoare de căutare (circa 17, printre care Google, Yahoo! şi Ask) în care le cere implementarea acestei cerinţe. Agenţia le arată companiilor şi cum pot face acest lucru. Rezultatele plătite trebuie să fie marcate clar, prin etichete, sau motoarele de căutare să găsească modalităţi vizuale de a le distinge de celelalte. Poate fi vorba de casete sau alte culori.
Agenţia cere ca aceste schimbări să fie făcute şi în aplicaţiile mobile sau în orice alt program care utilizează un motor de căutare.
Federal Trade Comission (FTC), agenţia independentă a guvernului SUA care se ocupă de protecţia consumatorilor, le-a cerut motoarelor de căutare să facă în aşa fel încât rezultatele sponsorizate afişate la căutare să fie mai uşor de distins de cele naturale. Asta deoarece de foarte multe ori utilizatorii apasă pe un link sponsorizat fără să ştie că acesta este un rezultat plătit.
FTC le-a trimis deja mesaje marilor motoare de căutare (circa 17, printre care Google, Yahoo! şi Ask) în care le cere implementarea acestei cerinţe. Agenţia le arată companiilor şi cum pot face acest lucru. Rezultatele plătite trebuie să fie marcate clar, prin etichete, sau motoarele de căutare să găsească modalităţi vizuale de a le distinge de celelalte. Poate fi vorba de casete sau alte culori.
Agenţia cere ca aceste schimbări să fie făcute şi în aplicaţiile mobile sau în orice alt program care utilizează un motor de căutare.