MTV şi Cosmote lansează, miercuri, în România, MTV Mobile şi aplicaţia MTV Under The Thumb, o lume virtuală exclusivistă creată special pentru tinerii activi, iubitori de muzică, care vor avea acces la o întreagă comunitate MTV la nivel global, potrivit unui comunicat al televiziunii.
MTV şi Cosmote aduc în premieră în România o lume virtuală exclusivistă, pentru tinerii activi, iubitori de muzică şi care doresc să fie informaţi în timp real despre cele mai noi hituri, cele mai cool evenimente MTV şi care vor avea acces la o întreagă comunitate MTV la nivel global, prin produsul MTV Mobile.
În urma semnării unui contract prin care îşi uneşte forţele cu MTV, începând de miercuri, Cosmote lansează în premieră pe piaţa locală cartela MTV Mobile powered by Cosmote şi extraopţiunea MTV Mobile - o noua ofertă pentru clienţii prepaid, menită să ofere avantaje personalizate pentru o comunitate extinsă de tineri. Pe lânga beneficiile de voce şi date, noul produs oferă şi acces gratuit la aplicaţia MTV Under The Thumb - pentru utilizatorii de Android şi iOS -, un portal ce conţine cele mai renumite show-uri MTV, cu peste 300 de ore de conţinut video disponibile.
România este a şasea ţară din lume unde se lansează MTV Mobile şi aplicatia MTV Under The Thumb, aliniindu-se astfel Poloniei, Germaniei, Belgiei, Olandei şi Elveţiei, unde tinerii beneficiază deja de avantajele, ofertele şi informaţiile universului MTV, pe cale virtuală.
"MTV este unul dintre cele mai cunoscute şi mai vechi branduri printre tineri şi şi-a păstrat notorietatea în rândul multor generaţii, datorită capacităţii de a inova şi de a se adapta schimbărilor sociale şi tehnologice. Tocmai de aceea aducem acum în premieră în România o surpriză: lansăm alături de Cosmote produsul MTV Mobile, cu aplicaţia Under The Thumb. Aici, cei care se vor abona vor descoperi o nouă lume MTV, cu o