Sa adopti un trend ecologic nu este tocmai usor in lumea modei. Insa cei de la H&M au gasit o metoda prin care sa scoata profit inclusiv din reciclare, scrie Businessweek.
Al doilea cel mai mare retailer din lume are un nou plan de a reduce cheltuielile si risipa din afacerea sa.
Brandul international Hennes & Mauritz, cunoscut publicului larg ca H&M, ofera reduceri clientilor care sunt dispusi sa renunte la hainele vechi si sa le lase la sediul magazinelor.
Initiativa, inceputa in luna februarie, se va raspandi in toate cele 2.900 de outlet-uri ale firmei pana la sfarsitul acestui an.
Integral pe incont.ro
Foto: ecomagazin.ro Tag-uri: haine, magazin, reducere
Sa adopti un trend ecologic nu este tocmai usor in lumea modei. Insa cei de la H&M au gasit o metoda prin care sa scoata profit inclusiv din reciclare, scrie Businessweek.
Al doilea cel mai mare retailer din lume are un nou plan de a reduce cheltuielile si risipa din afacerea sa.
Brandul international Hennes & Mauritz, cunoscut publicului larg ca H&M, ofera reduceri clientilor care sunt dispusi sa renunte la hainele vechi si sa le lase la sediul magazinelor.
Initiativa, inceputa in luna februarie, se va raspandi in toate cele 2.900 de outlet-uri ale firmei pana la sfarsitul acestui an.
Integral pe incont.ro
Foto: ecomagazin.ro Tag-uri: haine, magazin, reducere