Graffiti Public Relations este noua agenție de relații publice a Ursus Breweries. Producatorul de bere a ales să încredinteze comunicarea brandului URSUS și comunicarea corporate echipei Graffiti PR, în urma unui pitch care s-a desfășurat în luna februarie a acestui an.
“Pentru a câștiga încrederea Ursus Breweries a fost nevoie de 4 luni (începând din după amiaza de 11 februarie 2013). 3 prezentări (sunt opinii care spun că au fost 4, una fiind un fel de 2 in 1). Peste 200 de slide-uri. 7 consultanţi. Peste 120 de ore de înţeles business, formulat probleme, dezbătut, formulat soluţii, asamblat prezentări, livrat prezentări. Plus nişte ore de negocieri contractualo-administrative”, se arată înt-un comunicat al Graffiti PR.
Graffiti Public Relations este noua agenție de relații publice a Ursus Breweries. Producatorul de bere a ales să încredinteze comunicarea brandului URSUS și comunicarea corporate echipei Graffiti PR, în urma unui pitch care s-a desfășurat în luna februarie a acestui an.
“Pentru a câștiga încrederea Ursus Breweries a fost nevoie de 4 luni (începând din după amiaza de 11 februarie 2013). 3 prezentări (sunt opinii care spun că au fost 4, una fiind un fel de 2 in 1). Peste 200 de slide-uri. 7 consultanţi. Peste 120 de ore de înţeles business, formulat probleme, dezbătut, formulat soluţii, asamblat prezentări, livrat prezentări. Plus nişte ore de negocieri contractualo-administrative”, se arată înt-un comunicat al Graffiti PR.