Jurnalistilor romani nu le trebuie mult ca sa se incaiere mai ceva decat politicienii. Ba, de multe ori, bataliile dintre jurnalisti sunt mai dure decat cele dintre politicieni, dintr-un simplu motiv: ziaristii sunt sinceri in vorbele pe cre si le arunca, pe cand politicienii, desi ai spune ca mai au un pic si se iau la bataie atunci cand au o camera de televiziune indreptata catre ei, ulterior revin la sentimente de amicitie transpartinica.
Un ultim prilej de incaierare intre jurnalisti este si reclama la margarina „Rama” a carei protagonista este Nadia Comaneci. Totul a pornit de la o postare a Luanei Ibacka, care se prezinta pe blogul eidrept „specialist in comunicare”: „Intrucat fac parte din lumea care lucreaza cu mesajele publicitare si campaniile de imagine, nu comentez prestatia intr-un spot cu margarina a unei campioane mondiale…Fiecare persoana si personalitate are un pret…Dar nu va ganditi ca Nadia Comenci presteaza doar in spot… Ea merge intr-o campanie absolutamente agresiva, prin scoli, si se adreseaza personal copiilor, legandu-se prin toate instrumentele posibile de marketing si PR, de aceasta otrava…Generatia de azi nu a vazut-o pe Nadia fetita, cei mici stiu doar ca e o campioana, o imagine buna a tarii noastre in intreaga lume. Asa ca.. e logic, daca ea recomanda otrava, ei sa creada ca e buna”.
Scanteia insa a fost aprinsa de Robert Turcescu, realizator la B1 TV, care a postat pe contul sau de Facebook urmatorul mesaj: „Nadia Comăneci poate să-şi bage-n fund reclama ei la margarina? Vai mama ei de cerşetoare, ce-a ajuns… I-aş da numai zece… şuturi în fund! O nemernică, vinde otrava pe arginţi!”. Ulterior, postarea a fost stearsa, probabil ca urmare a numeroaselor reactii negative pe care le-a starnit. De aici si pana la mutarea sfadei in zona politica si transformarea intr-un razboi intre „basisti” si „anti-basisti” n-a