Filmul tragediei din Muntenegru, în care și-au pierdut viața 18 turiști români, este încă plin de necunoscute, dar și de informații contradictorii. Dacă ieri se vehicula informația că la volanul autocarului se afla George Ciobanu, șoferul Gregory Tour care era și angajat al Poliției Capitalei, astăzi au apărut elemente noi, ce indică faptul că cei doi șoferi ar fi făcut schimb înainte de producerea tragediei. Ipoteza este susținută de surse judiciare atât din România, cât și din Muntenegru. Potrivit presei locale din Podgorița, autoritățile caută încă tahograful autocarului, dispozitiv ce va oferi informații clare despre cauzele accidentului.
Jurnaliștii din Podgorița au publicat astăzi, în cotidianul online vijesti.me, ipoteza potrivit căreia Dan Mărgărit, șoferul care a supraviețuit accidentului, s-ar fi aflat de fapt la volanul autocarului.
Potrivit cotidianului citat, atunci când a trecut frontiera în Muntenegru, autocarul Gregory Tour era condus de către George Ciobanu, iar mare parte din declarațiile date la poliție de supraviețuitori indică faptul că acesta s-ar fi aflat la volan și pe podul de la Grlo.
Cu toate acestea, surse din poliție au declarat pentru jurnaliștii muntenegreni că există și o serie de declarații care susțin că de fapt cei doi șoferi ar fi făcut schimb de locuri după un popas între Bijelo Polje şi Mojkovca.
“Majoritatea pasagerilor mi-a spus că, la momentul accidentului, conducea șoferul care a decedat, pe care l-au descris drept un om mic de statură și cu mustaţă. El era în viață când au ajuns salvatorii acolo, dar a murit ulterior. Totuși, există și mărturii care spun că la volan se afla celălalt șofer, care a supraviețuit. Șoferii ar fi făcut schimb între ei după ce grupul a făcut un popas între Bijelo Polje și Mojkovca”, a declarat pentru vijesti.me o sursă din rândul poliției.
Tahograful, eleme