Trei tinere din Moldova au lansat in primavara un business inedit – genti sculptate in lemn cu broderii lucrate manual din piele naturala, avand „povestea autenticului romanesc construita in jurul lor”. Ce urmaresc antreprenoarele cu proiectul Iutta.ro, dupa investitia initiala de circa 15.000 de euro.
Cele trei tinere sunt Nicoleta Chirica (29), din Piatra-Neamt, Raisa Beicu (22), din Bacau, Olivia Sandu (22), tot din Bacau.
Nicoleta, Raisa si Olivia au aflat de initiativa Wall-Street.ro de a incuraja antreprenoriatul din Romania si au trimis povestea Iutta.ro pe adresa AfacereaMea@Wall-Street.ro Ai si tu un business la inceput de drum, cu elemente si poveste originale? Scrie-ne si vei avea sansa de a aparea in cel mai citit cotidian de business online din Romania.
„Am avut mereu o inclinatie artistica si-mi plac gentile, motiv pentru care am ales sa fac genti care spun o poveste. Desi la baza sunt economist, am urmat cursuri de design si un MBA in sociologie, am ales in final tot latura artistica. Prin urmare, fac creatie de 3 ani, cu participari la diferite expozitii, insa Iutta este primul meu proiect mare, pentru care m-am pregatit cu mult inainte de implementare”, spune Nicoleta.
Raisa lucreaza ca PR specialist la agentia Shake Advertising avand in portofoliu cateva conturi majore. Anterior a colaborat cu The Practice si National Geographic. Ea a studiat un an de zile in Barcelona.
Olivia Sandu vine de asemenea din zona relatiilor publice, absolvind Facultatea de Comunicare si Relatii Publice.
Ideea lansarii Iutta a existat de mult timp, „de cand Nicoleta a initiat business-uri punctuale prin care se pregatea pentru proiectul final, care, impreuna cu noi, s-a concretizat prin tot ceea ce reprezinta Iutta acum. Asadar, nu a fost o idee nascuta deodata, la o cafea, ci a fost dezvoltata pe parcurs, ca business p