MĂSURI DE CRIZĂ LA CME.Central European Media Enterprises (CME), compania care operează Pro TV în România, își restructurează operațiunile anul acesta, ca răspuns la rezultatele „pesimiste” înregistrate la nivel internațional, potrivit relatărilor din presa de specialitate, scrie Forbes.ro, care citează Media Expres.
„De la o abordare centralizată, pan-regională, vom trece la un model de gestiune localizată în fiecare țără în care operăm, un model «country-based», a declarat Adrian Sârbu, președinte și CEO al CME, citat de publicația „World Screen” în ediția sa dedicată târgului de televiziune NATPE, care se desfășoară la Budapesta, între 24 și 27 iunie 2013.
„Perioada dificilă în care ne aflăm cere acțiuni îndrăznețe”, a declarat Adrian Sârbu, anunțând noua direcție strategică a grupului CME.
Planurile CME vizează și creșterea prețurilor la publicitatea din prime-time pe toate piețele unde activează, chiar dublarea acestor prețuri în Republică Cehă, unde grupul a înregistrat rezultate foarte slabe.
CME își descentralizează operațiunile pentru a contracara scăderea veniturilor și audiențelor
CINE SE UITĂ LA DESENE ANIMATE. Aproape 40% dintre telespectatorii televiziunilor ce difuzează desene animate sunt copiii cu vârste între 4 și 11 ani. Dar ei nu sunt stăpânii absoluți ai telecomenzii pe aceste programe. Părinții dețin o cotă de 31,8%. mai sunt prezenți și bunicii, când se plictisesc de programele canalelor de știri, scrie Forbes.ro.
Sondajele de audiență din luna mai a.c. arată că cele cinci canale pentru copii și tineret, aflate în monitorizările Kantar Media, au avut o cotă cumulată de vizionare de 6,07%, la nivel urban. De asemenea, audiența medie a fost de 27.800 de persoane pe minut (urban, all day).
Aceste cifre plasează nișa televiziunilor pentru copii pe locul trei în clasamentul audienței urbane, după posturi