Începând cu luna iulie 2013, debutează o serie de noutăţi care aduc un plus de dinamism celor mai puternice şi rapide modele create vreodată de BMW. Astfel, noul BMW M5 revine într-o formă restilizată şi cu un plus de echipamente, în timp ce Pachetul Competition debutează atât pe modele BMW M6, cât şi pe M5, aducând un plus de putere şi mai multe elemente dedicate pentru a aduce un plus de performanţă.
BMW M5 este propulsat de un motor V8 de 4,4 litri, cu tehnologie M TwinPower Turbo şi o putere maximă de 412 kW/560 CP. În combinaţie cu transmisia M cu dublu ambreiaj, cu şapte trepte, diferenţialul M activ de pe puntea spate şi tehnologia suspensiei reglată pe baza experienţelor din motorsport, acest propulsor de turaţie înaltă garantează performanţe dinamice remarcabile. Pentru prima dată la un model M, motorul înglobează tehnologiile Twin PowerTurbo cu twin scroll, VANOS şi Valvetronic. Se remarcă regimul de funcţionare la turaţie înaltă cu o putere maximă obţinută pe intervalul 6.000 - 7.000 rpm şi un cuplul maxim pe intervalul 1.500 - 5.750 rpm.
Începând cu luna iulie 2013, debutează o serie de noutăţi care aduc un plus de dinamism celor mai puternice şi rapide modele create vreodată de BMW. Astfel, noul BMW M5 revine într-o formă restilizată şi cu un plus de echipamente, în timp ce Pachetul Competition debutează atât pe modele BMW M6, cât şi pe M5, aducând un plus de putere şi mai multe elemente dedicate pentru a aduce un plus de performanţă.
BMW M5 este propulsat de un motor V8 de 4,4 litri, cu tehnologie M TwinPower Turbo şi o putere maximă de 412 kW/560 CP. În combinaţie cu transmisia M cu dublu ambreiaj, cu şapte trepte, diferenţialul M activ de pe puntea spate şi tehnologia suspensiei reglată pe baza experienţelor din motorsport, acest propulsor de turaţie înaltă garantează performanţe dinamice remarcabile. Pentru prima dată la un model