Constanţa, 27 iunie 2013 – HEINEKEN anunţă cele două proiecte câştigătoare ale programului de responsabilitate socială „HEINEKEN pentru Comunităţi”, ediţia 2013 lansat în oraşul Constanţa în parteneriat cu Asociaţia CSR Nest. Programul este dedicat susţinerii şi dezvoltării comunităţii locale din oraşul Constanţa. Cele două granturi acordate sunt în valoare de 50.000 RON fiecare.
În urma unui proces de evaluare a tuturor proiectelor înscrise în programul de responsabilitate socială “HEINEKEN pentru Comunităţi”, juriul programului a desemnat cele două organizaţii nonguvernamentale câştigătoare:
Centrul Regional de Resurse pentru Organizaţii Neguvernamentale – CENTRAS Constanţa cu proiectul – „Mai aproape de comunitate”;
ONG Mare Nostrum cu proiectul – „Natura înseamnă totul”.
Programul “HEINEKEN pentru Comunităţi” face parte din Agenda de Sustenabilitate a companiei HEINEKEN, “Brewing a Better Future”. Abordarea companiei asupra sustenabilităţii este caracterizată printr-o viziune integrată, care acoperă toate ariile de activitate ale companiei şi o ajută să îşi desfăşoare activitatea în România pe termen lung, în mod eficient şi responsabil. Una dintre ariile importante ale Agendei de Sustenabilitate “Brewing a Better Future” este susţinerea comunităţilor locale în care compania îşi desfăşoară activitatea, prin investiţia în programe relevante pentru aceste comunităţi. La fel ca şi anul trecut, programul de responsabilitate socială “HEINEKEN pentru Comunităţi” se desfăşoară în cele patru oraşe de pe teritoriul României în care HEINEKEN este prezentă cu fabrici: Constanţa, Craiova, Miercurea Ciuc şi Târgu Mureş.
La nivelul oraşului Constanţa, în cadrul programului “HEINEKEN pentru Comunităţi” ediţia 2013 s-au înscris 21 de proiecte din partea a 20 de organizaţii nonguvernamentale şi o instituţie publică, având