Compania Endava România, parte a grupului britanic Endava, specializată în furnizarea de servicii IT de business pentru aplicaţii financiare, telecomunicaţii, media şi tehnologia IT va recruta până la finalul acestui an în jur de 20 de oameni pentru departamentul de managed services din Cluj-Napoca. În ultimul an, Endava a câştigat noi proiecte în cadrul departamentului de managed services, în timp ce veniturile şi solicitările pentru servicii de service desk au crescut cu peste 25%.
’’În următoarele 6 luni intenţionăm să dezvoltăm echipa service desk din Cluj până la cel puţin 50 de analişti, pentru a răspunde creşterii numărului de clienţi şi vom continua să angajăm şi ingineri de suport şi consultanţi IT, astfel încât, în curând să depăşim pragul de 100 de angajaţi în divizia de managed services, în România’’, a declarat Andrei Pantelimon, CEE Operations Manager în divizia de managed services a Endava. Potrivit oficialilor companiei, mai mult de jumătate dintre analiştii de la service desk au promovat, în ultimele 18 luni, în poziţii de Service Delivery Manager, team leaders, manageri de proiecte sau ingineri de suport nivelul 2. Continuarea pe ZFCorporate
Compania Endava România, parte a grupului britanic Endava, specializată în furnizarea de servicii IT de business pentru aplicaţii financiare, telecomunicaţii, media şi tehnologia IT va recruta până la finalul acestui an în jur de 20 de oameni pentru departamentul de managed services din Cluj-Napoca. În ultimul an, Endava a câştigat noi proiecte în cadrul departamentului de managed services, în timp ce veniturile şi solicitările pentru servicii de service desk au crescut cu peste 25%.
’’În următoarele 6 luni intenţionăm să dezvoltăm echipa service desk din Cluj până la cel puţin 50 de analişti, pentru a răspunde creşterii numărului de clienţi şi vom continua să angajăm şi ingineri de