O persoană care a primit un card de credit de la BCR, dar nu l-a activat, s-a trezit că are de plătit comision de administrare. In plus a fost pus să achite şi penalizări, fiindcă a ajuns la bancă la ora 16 şi nu până la 11,30. „Ce rost are să cumperi un produs pe care nu-l foloseşti, dar pentru care totuşi plăteşti?”, ne-a transmis Cezar Marin, specialist în comunicare la BCR.
Un client al BCR care şi-a deschis un card de credit acum aproximativ un an s-a trezit zilele trecute că trebuie să achite nişte taxe sub formă de comisioane şi penalizări pe care bărbatul le consideră neîntemeiate. Cu toate că este vorba de o sumă ce nu depăşeşte 60 de lei, Radu M. s-a arătat nemulţumit de faptul că a trebuit să se plimbe de mai multe ori până la filiala unde a deschis cardul de credit. Reprezentanţii BCR susţin însă că nu are rost să cumperi un lucru pe care nu îl foloseşti, dar pentru care să plăteşti
“Lipsă de respect faţă de client”
Întreaga poveste a ieşeanului care astăzi este nemulţumit de serviciile BCR a început în urmă cu aproximativ un an, atunci când a decis să solicite un card de credit la respectiva instituţie bancară. „Anul trecut, BCR a derulat o campanie de promovare în cadrul căreia cardul de credit era scutit de taxe şi comisioane timp de un an. Însă funcţionara agenţiei băncii de la Moldova Mall Iaşi m-a păcălit, spunându-mi că nu voi avea nimic de plată cât timp nu activez cardul. Nu am activat acest card niciodată. Acesta este prima nemulţumire pe care o semnalez şi pe care eu o interpretez drept o totală lipsă de respect faţă de client”, ne-a relatat Radu M. Pentru a afla mai multe informaţii, i-am contactat de asemenea şi pe reprezentanţii BCR. „Ce rost are să cumperi un produs pe care nu-l foloseşti, dar pentru care totuşi plăteşti? Pentru a vedea exact despre ce e vorba, aş avea nevoie de CNP şi nume.