Primele informaţii din anchetă arată că şoferul autocarului a fost, cel mai probabil orbit de lumina soarelui, când a ieşit din tunel, şi a pierdut controlul asupra vehiculului, în curbă.
Anchetatorii au găsit tahograful autocarului prăbuşit în prăpastie. Procurorul general din Muntenegru spune că acesta îi va ajuta foarte mult în stabilirea cauzei accidentului.
În acest moment se i-au în calcul mai multe variante cum ar fi viteza excesivă, condiţii meteo nefavorabile sau faptul că şoferul autocarului a pierdut controlul volanului încercând să evite nişte copii de pe şosea.
Limita de viteză pe porţiunea unde a avut loc accidentul este de 40 de kilometri pe oră.
Anchetatorii din Muntenegru strâng probe pentru a afla cauzele accidentului de duminică. Şoferul autocarului ar fi apucat să frâneze înainte ca vehiculul să cadă în prăpastie. A lovit însă un semn de circulaţie şi parapetul metalic de pe marginea şoselei, spun surse din poliţie.
Imediat după accident, unii dintre răniţi au declarat că şoferul ar fi mers prea tare.
Anchetatorii vor analiza tahograful autocarului, pentru a stabili dacă şoferul circula prea repede. După analiza tahografului anchetatorii speră că vor abţine informaţii esenţiale, care îi vor ajuta să găsească cauza accidentului.
Citeşte mai multe despre: accident in muntenegru ancheta accident muntenegru accident Muntenegru accident Muntenegru
Primele informaţii din anchetă arată că şoferul autocarului a fost, cel mai probabil orbit de lumina soarelui, când a ieşit din tunel, şi a pierdut controlul asupra vehiculului, în curbă.
Anchetatorii au găsit tahograful autocarului prăbuşit în prăpastie. Procurorul general din Muntenegru spune că acesta îi va ajuta foarte mult în stabilirea cauzei accidentului.
În a