Fostul mare internaţional român Gheorghe Hagi a premiat câştigătorii campaniei "Drept la ţintă" lansate de E. ON Energie România pentru a încuraja consumatorii să opteze pentru facuturi electronice. În schimbul implicării în acest proiect, a obţinut susţinere financiară a chetuielilor Academiei de Fotbal Gh. Hagi, pe trei ani de zile, de către compania germană.
Dan Morari, Director General al E.ON Energie România a explicat că respectiva campanie, "Drept la ţintă" lansată de E.ON în perioada 1 martie - 31 mai a avut trecere la abonaţii companiei şi că s-a soldat cu aproximativ 50.000 de conturi create pe platforma E.ON Myline. "Factura electronică este mult mai accesibilă, clienţii primesc servicii personalizate şi, faptul că se renunţă la factura pe hârtie, reuşim să salvăm şi câţiva copaci", a menţionat oficialul.
30 dintre abonaţii E.ON din mai multe judeţe din ţară care au optat pentru factura electronică, aleşi prin tragere la sorţi, au fost premiaţi cu maşini de spălat sau frigidere de fostul internaţional Gheorghe Hagi. Aceasta, ca urmare a unui parteneriat cu această companie care s-a angajat să susţină financiar Academia de Fotbal Gh. Hagi. „Suma este confidenţială", a declarat, ieri, oficialul după festivitatea de premiere care a avut loc la Cluj-Napoca.
Potrivit E.ON, clienţii care au optat pentru factura electronică sunt notificaţi prin e-mail şi pot astfel intra în posesia facturii în cel mai scurt timp de la momentul emiterii. Numărul conturilor active înregistrate pe E.ON Myline a ajuns în prezent la circa 150.000.
"Cei care care doresc să aleagă acest serviciu pot primi facturile electronice de gaze naturale în baza unei opţiuni exprimate pe portalul E.ON Myline, care poate fi accesat prin crearea unui cont client pe pagina www.myline-eon.ro", au mai informat reprezentanţii E. ON Gaz.