Conducatorii clubului FC Botosani au demarat o campanie de marketing care prevede inclusiv vanzarea de spatii publicitare in incinta stadionului. De aceasta campanie se ocupa Nelu Nistorica cel care coordoneaza si lucrarile de modernizare a stadionului.
Valeriu Iftime, principalul finantator al FC Botosani spune ca s-au trimis pana acum aproximativ o suta de adrese catre agentii economici dar pana acum foarte putini par decisi sa plateasca o suma de aproximativ 2.000 de euro. Oficialul FC Botosani spune ca se vor organiza tot felul de actiuni pe stadion astfel incat oamenii sa fie atrasi intr-un numar cat mai mare.
„Am trimis o suta de adrese la companii legat de locurile de publicitate din stadion, altele decat cele care apar pe televiziune. Am vreo cinci care mi-au spus ca vor cumpara. Sa platesti 2.000 de euro si sa apari un an la televizor, este mana cereasca. Asta este problema noastra, a marketingului. Este un produs si imaginea se poate vinde. Povestea este sa-i dam o nota serioasa. Vom face spectacole. Cu un ecran pe care sa se poata vedea meciurile, cu majorete, cu un imn. Putem iesi cu altceva. Sunt convins ca echipa nu se va face de ras. Este adevarat ca daca avem ghinion si vin trei-patru echipe bune carora nu ai ce le face... am stricat turnichetii si am plecat acasa”, a declarat Valeiu Iftime.
In afara spatiilor pentru publicitate, FC Botosani demareaza si o campanie prin care incearca vinderea unui numar cat mai mare de abonamente. Unul dintre cumparatori va fi primarul Ovidiu Portariuc. Acesta sustine ca va plati 500-600 de lei pentru un abonament la tribuna VIP.
„Tot timpul am platit ceea ce am consumat si mi se pare firesc ca orice cetatean sa plateasca un bilet, sa sustina echipa locala. Banii sunt putini. Noi am finantat in masura in care am putut. Voi cumpara un abonament. Poate voi oferi si unor prieteni care vor sa vin