Vânzările de televizoare ar putea scădea anul acesta, pe o piaţă a electronicelor care a stagnat în primele şase luni, a declarat Ştefan Ichim, şeful Panasonic România, cu ocazia prezentării unei noi game de produse.
Japonezii de la Panasonic au lansat pe piaţă românească noua gamă de produse, care include de la televizoare şi aparate foto până la epilatoare şi becuri. În privinţa televizoarelor Ştefan Ichim, şeful Panasonic România, a declarat că anul acesta vânzările ar putea scădea, iar motivele ar fi lipsa unor competiţii sportive majore sau scăderea puterii de cumpărare a românilor.
Compania a prezentat o nouă gamă de televizoare cu ecrane LCD, LED şi plasmă. “Televizoarele cu plasmă au ajuns la o anumită maturitate, iar plasma este mai bună tehnologie atunci când vorbim de calitatea imaginii”, a spus Ichim. Compania oferă televizoare cu diagonale cuprinse între 19 şi 60 de inch, cele mai populare fiind în continuare modelele de 32 de inch (81 cm).
Legat de modele cu funcţie 3D, Ichim a declarat că din 8 serii de televizoare doar 2 nu includ modulul 3D. Acum miza este pusă pe interconectivitate şi personalizare. „Televizorul a devenit o fereastră către lume”, a spus acesta.
Viitorul televizoarelor este legat de OLED
Panasonic este compania care a a dezvoltat un nou panou OLED (organic light-emitting diode) cu rezoluţie 4k2k (rezoluţie 3.840 x 2.160, 8,29 milioane pixeli) de 56 de inch, cel mai mare panou OLED din lume produs prin “metoda RGB all-printing.
Panasonic a derulat propriile activităţi de cercetare şi dezvoltare în domeniul tehnologiei OLED. Compania explorează noi modalităţi de a valorifica la maxim caracteristicile şi potenţialul dispozitivelor OLED, profitând de know-how-ul de care dispune în producţia şi obţinerea unei calităţi ridicate a imaginii, know-how pe care l-a dobândit de-a lungul timpului în d