Șeful CNADNR, Mircea Pop, revine în Gorj, pentru a monitoriza situația lucrărilor de pe DN66. Deși investiția trebuia să demareze de câteva săptămâni, constructorul spaniol s-a împotmolit la obținerea unor avize și tăierea vegetației de pe marginea drumului. „S-a terminat cu toate acestea, acum nu mai au motive să întârzie lucrările. Vrem cât mai rapid turnarea asfaltului”, a anunțat Ion Tudor, șeful SDN Târgu-Jiu. În plus, prefectul Claudiu Teodorescu a anunțat că un subaltern de-al său va monitoriza zilnic lucrările pe acest sector de drum.
Şeful Secției de Drumuri Naționale Târgu-Jiu, Ion Tudor, a prezentat joi, în Colegiul Prefectural, situaţia celor 436 de kilometri de drumuri naţionale de pe teritoriul judeţului. Ion Tudor s-a axat pe problema Drumului Naţional 66, îndeosebi sectorul Rovinari-Târgu-Jiu-Bumbeşti-Jiu-Petroşani, dar şi pe ,,problemele” cauzate din cauza ,,traficului greu” de pe Drumul Naţional 67D ce face legătura între Băile Herculane şi Baia de Aramă. ,,Nimic nou sub soare” pe DN 66
Şoferii cunosc bine situaţia şi gropile din Drumul Naţional 66 şi aşteaptă schimbarea. Reabilitarea drumului a început în 2007, iar pentru a moderniza cei 45 de kilometri, a fost contractată o firmă din Ungaria, pe numele ei Vegzepszer ZRT, firmă care a primit un avans de puţin peste 4 milioane de euro pentru a demara lucrările. Cele 4 milioane de euro au fost doar o parte din contractul de 23 de milioane semnat, după care reziliat. Pentru că cei de la firma maghiară nu au reuşit să realizeze decât 5% din tronsonul de drum, contractul a fost ,,rupt”, iar autorităţile din Gorj se judecă și azi pentru a-şi recupera banii pierduţi.
În decursul acestui an au fost semnate două contracte cu două firme constructoare: SC Comsa Sau, care se ocupă de tronsonul Rovinari-Târgu-Jiu-Bumbeşti-Jiu şi SC Copisa Constructora Pirenaica SA, care reabilitează porţiune