Producătorul de mezeluri Meda, controlat de Luchi Georgescu şi Gheorghe Neţoiu, şi-a propus pentru 2013 creșterea cifrei de afaceri cu 5%, până la aproximativ 28,5 mil. euro. Noua gamă de produse cu care Meda atacă segmentul economic de preț ar urma să aibă o contribuție de circa 8% la cifra de afaceri totală.
În prima parte a anului, Meda a finalizat procesul de modernizare a identităţii vizuale, pentru care a fost alocat un buget de 800.000 euro. În urma acestui proces numele companiei Meda a devenit brandul reprezentativ pentru produsele premium şi mainstream, iar pentru acoperirea segmentului economy a fost lansată recent gama ”1 Mai”.
Meda a încheiat 2012 cu afaceri de peste 27 milioane euro, iar în 2013 este estimată creşterea cifrei de afaceri până la aproximativ 28,5 milioane euro. Principalele categorii pe care se bazează această creştere sunt reprezentate de specialităţi, şuncă, salam şi cârnaţi. ”Canalele reprezentative de vânzare sunt IKA (key accounts) şi comerţul tradiţional, care sunt relativ echilibrate ca pondere din punct de vedere al vânzărilor”, precizează Florin Rizea, directorul general al Meda.
În 2013, producătorul de mezeluri are programate investiții de peste 400.000 euro în echipamente noi de ambalare şi vidare şi peste 150.000 euro în deschiderea unui nou depozit regional la Bacău. Astfel, distribuţia directă va fi făcută prin depozite proprii situate în Bucureşti (3), Craiova, Arad, Turda şi Bacău.
În cei 15 ani de la înfiinţare, Meda a investit peste 20 milioane euro în extinderea capacităţii de producţie şi achizitionarea de echipamente de procesare a cărnii de ultimă generaţie. În prezent, capacitatea de producţie a fabricii este de 12.000 tone/an.
Portofoliul Meda Prod este alcătuit din două branduri: Meda (cu 73 produse) şi 1 Mai (22 de produse).
Cele mai căutate pr