Serviciul de mesagerie al Facebook, Messenger, a primit mai multe opţiuni în ultima vreme pentru a deveni mai cool pentru utilizatorii tineri şi mai ales pentru cei din zona asiatică, obişnuiţi să folosească imagini pentru a-şi exprima mai bine emoţiile. De astăzi, în rândul Stickerelor de Facebook Messenger se află şi câinele lui Mark Zuckerberg.
Stickerele sunt imagini animate de multe ori, care pot fi folosite pentru a exprima sentimente pe varianta de mobil a Facebook Messenger. Pachetele de "emoticoane" active pot fi descărcate din aplicaţie, din ceea ce se numeşte Sticker Store. Până acum există aproximativ opt pachete de asemenea imagini.
Beast este numele câinelui din rasa Puli deţinut de către Mark Zuckerberg. Câinele este arătat în mai multe ipostaze, când se scutură de apă, când este plouat sau când se joacă. De ce le-am folosi? Cred că răspunsul se află la fiecare dintre noi. În primul rând, pentru că sunt amuzante. În al doilea rând, de multe ori exprimă mai bine decât cuvintele ceea ce vrem să transmitem. În al treilea rând, pot detensiona situaţia în cadrul unei conversaţii.
De ce mizează Facebook pe astfel de stickere? Pentru că orice avantaj este bun pe o piaţă deja foarte aglomerată a serviciilor de mesagerie instantă, iar WhatsApp, VIber, Google Hangout sau Line sunt adversari de temut.
Beast a fost desenat de designerul David Lanham de la Impending and IconFactory, după cum scrie TechCrunch.
De ce au apărut iniţial Stickerele?
Pentru a dezvolta noua serie de emoticons Facebook a lucrat cu Dacher Keltner, un cercetător al ştiinţei compasiunii. Practic, Facebook a încercat să înţeleagă mai bine emoţiile oamenilor şi să le transmită prin intermediul designului.
Astfel, reţeaua socială a încercat să elimine lucrurile necunoscute din cadrul mesajelor şi momentele când un lucru pozitiv este interpretat ca