Marks, agenția de marketing simplificat, anunță încheirea campaniei corporate “Primii în abonamente medicale” a Rețelei private de sănătate REGINA MARIA. Sub umbrela promisiunii “Ne pasă de oameni”, această campanie a fost dedicată companiilor care folosesc serviciile medicale ale Rețelei.
În curând se împlinesc trei ani de colaborare între Marks și compania de servicii medicale; de la rebranding-ul din Centrul Medical Unirea (CMU) în Rețeaua privată de sănătate REGINA MARIA, anul acesta este cel mai important moment -- apogeul eforturilor de până acum.
Din punct de vedere strategic, Rețeaua privată de sănătate REGINA MARIA a comunicat, an de an, o nouă promisiune venită din realitatea interioară: “Vrem mai mult de la noi înșine” în anul 2012, și “Ne pasă de oameni” în anul 2013. Campania corporate “Primii în abonamente medicale” reprezintă doar o parte din planul de comunicare care urmează să fie implementat anul acesta sub noua semnătură.
“Posibilitatea de a poziționa un lider în categoria serviciilor de sănătate, în privat, a fost o provocare. Așa cum am văzut de la bun început, Rețeaua privată de sănătate REGINA MARIA are toate ingredientele unui lider; tocmai de aceea noua campanie vine în consolidarea acestei poziții”, a spus Mia Munteanu -- Account Manager, Marks.
Rețeaua privată de sănătate REGINA MARIA este lider în Abonamente Medicale pentru segmentul de piață corporate, având cel mai mare număr de clienți companii romanești și multinaționale. Coca-Cola, PepsiCo România, Banca Transilvania, ING Asigurări, Microsoft și Vodafone sunt doar câteva dintre companiile care folosesc pentru angajații lor serviciile Rețelei private.
„Creativ, am decis să construim mesajele campaniei respectând valorile, imaginea și linia de comunicare a companiilor implicate. Pe cât a fost posibil, am lucrat chiar cu elemente din campaniile cunoscu