Grupul Digital Cable Systems (DCS), unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata autohtona de telecomunicatii, evolueaza cel mai bine pe segmentul de internet, grupul majorandu-si cu circa 20-25% numarul de utilizatori anual, a declarat pentru Wall-Street.ro, Dinu Malacopol, directorul general al operatorului.
Grupul Digital Cable Systems ofera pe segmentul consumer (prin brandul Akta) servicii de telefonie fixa, televiziune prin cablu analogic si digital si internet in orasele mai mici si in zona rurala din regiunea subcarpatica (din judetele Timis pana in Vrancea). Practic, DCS opereaza prin brandul Akta in 21 de judete care numara peste 2.000 de localitati. De asemenea, operatorul ofera servicii de business prin compania Dial Telecom in Bucuresti.
Companiile Digital Cable Systems si Dial Telecom vor avea anul acesta impreuna o cifra de afaceri mai mare cu 10% fata de 34,1 milioane de euro in 2011, cresterea fiind determinata de serviciile de internet, cele de cablu digital, zona de business si achizitii. Anul trecut Digital Cable Systems a avut afaceri de 24,7 milioane de euro, in timp ce Dial Telecom a generat venituri de 9,3 milioane de euro. Dial Telecom, compania care ofera servicii de business, va inregistra anul acesta o crestere a afacerii de circa 20%. Cea mai mare factura pe consumer din anul acesta a fost de 1.000 de lei “Pe consumer problema ultimului an a fost lipsa de bani, clientii au tot mai putin bani. Fiecare si-a eficientizat costurile in domeniul telecomunicatiilor si ordinea a fost clara: au taiat intai telefonia fixa, apoi cea mobila cu abonament, ulterior internetul si apoi, dar s-a ajuns foarte rar in acest caz, la serviciile video. Trendul a dus la situatia in care omul pastreaza telefonia fixa doar daca are nevoie de ea, iar clientii nostri o folosesc mai ales pentru apeluri internationale. Exista facturi lunare si