Una dintre nemulţumirile în momentul când Instagram a introdus video-urile a fost faptul că nu pot fi introduse în alte site-uri, prin funcţie embed. Un blogger a rezolvat şi această chestiune.
Corect este să spunem că video-urile puteau fi introduse cu ajutorul unor proceduri complicate pentru utilizatori simple, care necesitau intrarea în codul sursă al site-ului. Însă serviciul Embed Instagram e mult mai uşor: introduci link-ul de la poză sau de la video şi şi se generează un cod embed care poate fi apoi copiat în site-ul tău.
Cu toate acestea, trebuie să aveţi grijă ce embed-uiţi cu această platformă. Instagram nu permite introducerea de licenţe Creative Commons, aşa că trebuie mereu să verificaţi legalitatea acţiunii întrebând utilizatorul de la care luaţi.
Embed-ul video-urilor de pe Instagram era un minus faţă de acelaşi serviciu oferit de Vine, rivalii de la Twitter. În schimb, în ultima săptămână numărul de video-uri distribuite de pe Vine a scăzut exponenţial, de la 2,5 milioane pe zi la 900.000.
Un alt serviciu se numeşte EmbedInstagram.com şi produce un alt tip de cod, dar care funcţionează asemenea. Platforma este disponbilă accesând acest link.
Mai jos, un video de pe Instagram embed-uit cu ajutorul Embed Instagram.
#video #instagramvideo #cats by @vladandriescu
Cum să devii popular pe Instagram
Fii bun. Acesta este primul răspuns. Fii bun şi creativ. Dar există şi aplicaţii care te ajută să alegi tag-urile potrivite pentru a fi indexat şi descoperit pe Instagram. Pentru că pe o astfel de reţea succesul se poate construi prin conţinut, dar şi prin indexarea sa în anumite categorii specifice. Foto Instatag - aplicaţia de popularitate pe Instagram
Bineînţeles, folosirea excesivă a tag-urilor poate transforma fenomenul în spam, cum de multe ori se întâmplă pe Instagram. D