Traficul s-a reluat pe strada Arieş din centrul Craiovei exact ca acum un an, înainte de restricţiile impuse pentru construirea pasajului subteran. Aşa cum au promis, înainte de a redeschide artera amintită, constructorii de la MITLIV au refăcut integral - la începutul acestei săptămâni - stratul de uzură al carosabilului de pe strada Arieş, asfaltând din bordură în bordură porţiunea cuprinsă între intersecţia cu strada Alexandru Macedonski şi intersecţia cu strada Eugeniu Carada (prin faţa Casei Studenţilor), adică exact în zona unde s-au făcut săpături pentru introducerea canalizării pluviale a pasajului. În acelaşi timp, au fost finalizate şi bretelele din capătul sudic al pasajului subteran, adică porţiunea străzii Arieş cuprinsă între intersecţia cu strada Împăratul Traian şi cea cu strada Eugeniu Carada, în zona Bisericii „Sfântul Gheorghe“.
Se modifică traseele autobuzelor
Ca urmare a reluării circulaţiei pe bretelele pasajului de pe strada Arieş, Regia Autonomă de Transport (RAT) Craiova a anunţat vineri că, începând de luni, 1 iulie, traseele 1 (Gară – Peco Romaneşti şi retur), 3b (Craioviţa Nouă – Bănie şi retur), 4 (Făcăi – Piaţa Centrală şi retur), 5b (Fântâna Popova - Piaţa Centrală şi retur), 24 (Peco Romaneşti – Vama Lăpuş şi retur), 25 (Gară – Selgros şi retur) şi 29b (Bucovăţ – Piaţa Centrală şi retur) vor reveni la vechiul itinerar de pe strada Arieş (Olteţ).
Staţiile Banc Post (strada Panait Moşoiu), Casa Studenţilor (strada C.D. Fortunescu) şi Macedonski (strada Alexandru Macedonski) vor fi desfiinţate, revenindu-se la cele trei staţii Olteţ de pe strada Arieş.
A început asfaltarea în tunel
Bretelele pasajului subteran vor mai fi o dată închise, dar numai pentru scurt timp, în vederea turnării ultimului strat de asfalt - cel de uzură - şi pentru trasarea marcajelor. Lucrările sunt avansate şi la interior, unde a încep