Prin lansarea noului Volkswagen Golf VII nemţii au ridicat în 2012 încă o dată „ştacheta” în segmentul compact, iar acest lucru determină automat ca şi principalii săi concurenţi să vină cu modele cel puţin comparabile.
Astfel, cei de la Mazda au lansat săptămâna aceasta în acelaşi timp, în Londra, Istanbul, Sankt Petersburg, New York şi Melbourne.
Cel mai bine vândut model Mazda devine cel de-al treilea membru al unei noi generaţii de automobile, care prezintă linia de design “Kodo – sufletul mişcării” şi o gamă completă de tehnologii SKYACTIV.
“Totul este incitant la noua Mazda3, de la felul cum arată şi cum se simte până la performanţele dinamice, feedback-ul rapid, fiabilitatea şi costurile de operare”, declară Jeff Guyton, Preşedinte şi CEO Mazda Motor Europe. “Deja avem aşteptări mari în ceea ce priveşte succesul vânzărilor acestui model, dar cred că s-ar putea să ne surprindă chiar şi pe noi.”
Noua compactă, care reprezintă aproximativ o treime din vânzările Mazda la nivel internaţional, este un element vital al planurilor companiei. Deja Mazda se gândeşte că va ridica din nou ştacheta pentru acest segment cheie de autoturisme după ce modelul a totalizat de la lansarea din 2003 până în prezent peste 130 de premii.
Noua Mazda3 este, de asemenea, cel mai nou model dezvoltat în concordanţă cu strategia „Sustainable Zoom-Zoom”. Modelul include sistemul start/stop i-stop şi i-ELOOP fiind sistemul de frânare regenerativă de la Mazda. Având în vedere un număr de alte inovaţii SKYACTIV adaptate la pachetul Mazda3, modelul ar trebui să fie unul dintre cele mai sigure compacte disponibile când va fi pus în vânzare în Europa în această toamnă.
Prin lansarea noului Volkswagen Golf VII nemţii au ridicat în 2012 încă o dată „ştacheta” în segmentul compact, iar acest lucru determină automat ca şi principalii săi concurenţi să vină cu