Pierdem bani pe mâna noastră. Maşinile care intră în ţară pe la podul Calafat-Vidin nu plătesc rovinietă. Şoferii ar vrea dar nu au de unde să o cumpere. Oficialii de la Drumuri nu au finalizat nici acum proiectul pentru instalarea unui ghişeu de comercializare a rovinietelor.
Mai mult, la punctul de frontieră de la Calafat nu există nici cântar, aşa că tirurile supraîncărcate pot intra în ţară fără ca şoferii să aibă emoţii.
Ca să-şi cumpere rovinietă, şoferii trebuie să ocolească 10 kilometri până în Calafat, acolo unde îi lăsa pînă acum bacul. Punctul de taxare pentru rovinietă va apărea la frontiera de la Calafat abia săptămâna viitoare. Cel puţin aşa speră ministrul delegat pentru proiecte de Infrastrucutră, Dan Şova, care spune că situaţia creată nu are legătură cu oficialii de la drumuri. Explicaţia este halucinantă.
Surse din cadrul companiei de Drumuri spun însă că pur şi simplu nu au fost demarate procedurile pentru instalarea unui punct de vânzare pentru rovinietă. Şi-au dat seama de greşeală abia când a fost inaugurat podul.
Până atunci, pe drumuri pot ajunge şi camioanele supraîncărcate, în condiţiile în care drumurile din zonă sunt deja distruse şi se circulă cu dificultate. Vestea bună este că în zonă nu sunt camere de control pentru rovinietă. În lipsa acestui punct de lucru, compania de drumuri pierde sume importante la buget. Din punctele de lucru de la Calafat, Bechet şi Porţile de Fier, CNADNR a încasat anul trecut aproape 700.000 de euro.
Citeşte mai multe despre: inaugurare pod Calafat-Vidin rovigneta
Pierdem bani pe mâna noastră. Maşinile care intră în ţară pe la podul Calafat-Vidin nu plătesc rovinietă. Şoferii ar vrea dar nu au de unde să o cumpere. Oficialii de la Drumuri nu au finalizat nici acum proiectul pentru instalarea unui ghiş