Prima generaţie a Logan a lansat Dacia pe piaţa europeană şi a susţinut creşterea producţiei uzinei de la 300 la peste 500 de maşini pe zi. Acum, Logan II este asamblat într-o uzină ce lucrează la capacitate maximă, dar peste jumătate din producţia sa merge la export.
WikiZF: Profilul companiei Dacia
Dacia Logan, „pariul nebun“ al lui Louis Schweitzer, maşina de 5.000 de euro, prima maşină „low-cost“, a luat piaţa europeană prin surprindere în 2004, atunci când Renault a lansat-o oficial.
După opt ani, timp în care peste 2,5 milioane de maşini s-au vândut sub sigla Logan la nivel mondial, francezii au prezentat cea de-a doua generaţie la Salonul Auto de la Paris, din toamna anului trecut. Continuarea pe ZFCorporate
Prima generaţie a Logan a lansat Dacia pe piaţa europeană şi a susţinut creşterea producţiei uzinei de la 300 la peste 500 de maşini pe zi. Acum, Logan II este asamblat într-o uzină ce lucrează la capacitate maximă, dar peste jumătate din producţia sa merge la export.
WikiZF: Profilul companiei Dacia
Dacia Logan, „pariul nebun“ al lui Louis Schweitzer, maşina de 5.000 de euro, prima maşină „low-cost“, a luat piaţa europeană prin surprindere în 2004, atunci când Renault a lansat-o oficial.
După opt ani, timp în care peste 2,5 milioane de maşini s-au vândut sub sigla Logan la nivel mondial, francezii au prezentat cea de-a doua generaţie la Salonul Auto de la Paris, din toamna anului trecut. Continuarea pe ZFCorporate