Presa din Muntenegru relatează că anchetatorii au stabilit că autocarul român care a căzut în prăpastie se deplasa cu o viteză de 80 de kilometri pe oră, de două ori mai mult decât limita admisă pentru acest sector de drum, potrivit datelor înregistrate de tahograf. Informaţia a apărut în cotidianul Vijesti.
"Dispozitivul care înregistrează datele la bordul autocarului arată că viteza acestuia, înainte de accident, era de 80 de kilometri la oră, ceea ce înseamnă de două ori viteza admisă pe această porţiune de drum", potrivit poliţiei.
Tahograful autocarului căzut în prăpastie fost demontat de pe caroseria vehiculului zilele trecute. În tragicul accident petrecut duminica trecută au murit 18 români, iar alţi 29 au fost răniţi. O anchetă în acest caz desfăşoară atât autorităţile muntenegrene, cât şi Parchetul General din România. Până acum nu a fost făcută însă nicio comunicare oficială despre posibilele cauze ale accidentului.
Presa din Muntenegru relatează că anchetatorii au stabilit că autocarul român care a căzut în prăpastie se deplasa cu o viteză de 80 de kilometri pe oră, de două ori mai mult decât limita admisă pentru acest sector de drum, potrivit datelor înregistrate de tahograf. Informaţia a apărut în cotidianul Vijesti.
"Dispozitivul care înregistrează datele la bordul autocarului arată că viteza acestuia, înainte de accident, era de 80 de kilometri la oră, ceea ce înseamnă de două ori viteza admisă pe această porţiune de drum", potrivit poliţiei.
Tahograful autocarului căzut în prăpastie fost demontat de pe caroseria vehiculului zilele trecute. În tragicul accident petrecut duminica trecută au murit 18 români, iar alţi 29 au fost răniţi. O anchetă în acest caz desfăşoară atât autorităţile muntenegrene, cât şi Parchetul General din România. Până acum nu a fost făcută însă nicio comunicare oficială despre posibilele cauze ale a