Primăria Târgovişte vrea ca municipiul să aibă un brand, în acest sens primarul Gabriel Boriga a propunând, joi, consilierilor locali demararea unui concurs de soluţii.
''Strategia de branding este o normalitate în ziua de azi, pe care, din punctul meu de vedere, Târgoviştea trebuie să o aibă. Târgoviştea trebuie să se înscrie într-un proiect pe termen mediu şi lung (...). Probabil că până spre finele acestui mandat vom reuşi să închegăm, să creionăm ceea ce vrem să facem cu dezvoltarea şi cu atragerea de turişti, de investitori. Este o formă de plecare în a avea o dezvoltare coerentă a Târgoviştei. O strategie pe care noi, în acest mandat, o gândim'', a spus primarul Târgoviştei, Gabriel Boriga.
Potrivit Agerpres, la şedinţa de consiliu, o firmă a făcut o scurtă prezentare în care a subliniat necesitatea unui brand al municipiului.
''Scopul acestei informări a fost în principiu ca noi, consiliul local şi primarul, să agreem ideea că Târgoviştea are nevoie de un proiect de branding, de imagine, pe care noi îl vom alege dintr-un concurs de soluţii'', a declarat primarul Gabriel Boriga.
Prezentarea nu i-a convins pe unii consilieri, mai ales că s-a vorbit de ''ţuica de Târgovişte'', fără a exista un astfel de produs şi fără ca în municipiu să fie producători de ţuică. Consilierii au fost nemulţumiţi şi de faptul că nu s-a venit cu propuneri concrete, în afară de montarea de panouri publicitare pe traseul Bucureşti-Târgovişte şi Târgovişte-Sinaia sau crearea unui comitet de sprijin ''Prietenii Târgoviştei''.
Primarul Gabriel Boriga a anunţat că se va demara un concurs pentru desemnarea firmei care va realiza brandul municipiului.
''O să demarăm un concurs de soluţii, poate sunt alţii care au alte idei. Consiliul local va decide din aceste variante de proiecte de dezvoltare şi de branding care co