Printr-un proiect cu finanţare europeană, Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Sălaj a dotat cele patru puncte de lucru ale instituţiei cu un sistem electronic de ordonare şi dirijare a beneficiarilor.
Potrivit informaţiilor prezentate astăzi, într-o conferinţă de presă, de Romeo Sârca, managerul proiectului prin care s-a făcut dotarea, în Sălaj s-au instalat astfel de sisteme în agenţiile locale din Zalău şi Jibou şi în punctele de lucru din Şimleu Silvaniei şi Cehu Silvaniei. Prin acelaşi proiect, „SPO – Performanţă şi calitate în servicii”, un proiect finanţat de Fondul Social European, prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, derulat deAJOFM Sălaj în parteneriat cu AJOFM Alba, s-au montat astfel de sisteme şi la agenţia locală Alba Iulia şi punctele de lucru din Blaj, Aiud, Baia de Arieş, Sebeş şi Cugir.
Dotarea cu aceste sisteme este una dintre activităţile prevăzute în proiect. Sistemul îi permite beneficiarulului să colecteze biletul cu numărul de ordine din aparatul special montat la intrarea în agenţia locală sau punctul de lucru al AJOFM. Este un sistem flexibil şi permite alocarea numerelor de ordine la toate ghişeele/birourile ce intră în relaţii cu beneficiarii din interiorul aceleaşi clădiri.
"Sistemul electronic de dirijare şi ordonare are ca rol prevenirea confuziei beneficiarului, ajutând orientarea acestuia în functie de serviciul solicitat. Cu ajutorul acestui sistem se micşorează timpii de aşteptare, se asigură distribuirea automată în mod egal a persoanelor, menţinându-se astfel o atmosferă detensionată în spaţiile de aşteptare, tratând beneficiarii SPO cu respect", precizează reprezentanţii AJOFM Sălaj.
Prin acelaşi proiect, şomerii din Sălaj şi din Alba îşi pot căuta un loc de muncă asistaţi de antrenori personali, special pregătiţi în acest sens în