Anchetatorii au început audierile supravieţuitorilor accidentului din Muntenegru. Până acum, 18 oameni au încercat să facă lumină în cazul tragediei. Cei mai mulţi au declarat că poliţistul care a murit era la volanului autocarului.
Între timp, epava autocarului implicat în accident nu a putut fi scoasă din râpă. Totuşi, anchetatorii români speră să o poată aduce întreagă în ţară în zilele următoare.
Autorităţile muntenegrene iau în calcul tăierea autocarului în mai multe bucăţi pentru a-l putea ridica din prăpastie.
Primii pasageri care au dat declaratii procurorilor spun ca au trait ultimele clipe dinaintea tragediei ca pe o succesiune de curbe. Una la dreapta, la iesirea din tunel, si, apoi, pe drum drept, brusc la stanga. Pe sosea nu exista nicio urma de franare, iar asta ridica mari semne de intrebare. Asa ca se iau in calcul mai multi factori: conditiile atmosferice, starea tehnica dar si oboseala soferului. Pasagerii susţin că la volan ar fi fost politistul bucurestean.
GPS-ul şi tahograful autocarului au fost găsite deja de autorităţile din Muntenegru. Aparatul e avariat, dar banda e neatinsă.
Tahograful a înregistrat tot traseul făcut de la plecarea din Bucureşti până la accident.
Acum, ancheta de bază e în Muntenegru. Însă, Parchetul General ar putea decide să trimită un expert acolo. Trebuie să cerceteze autocarul care, deocamdată nu a fost scos din râpă. Autorităţile muntenegrene iau în calcul ridicarea acestuia din râpă pe bucăţi.
Analiza deformării carcasei va arăta dinamica accidentului. De ce anume s-a lovit prima oară, ce viteză a avut şi când a frânat şoferul.
Citeşte mai multe despre: accident in muntenegru accident autocar Muntenegru sofer autocar muntenegru
Anchetatorii au început audierile supravieţuitorilor acciden