Contractul prin care Grup Feroviar Roman (GFR) preia 51% din CFR Marfa este in stadiul de obtinere a avizelor din partea statului si va fi semnat, cel mai probabil, saptamana viitoare, a declarat directorul general al GFR, Sorin Chinde.
"Contractul de vanzare a CFR Marfa este in stadiul de obtinere a tuturor avizelor necesare din partea vanzatorului, adica statul roman, reprezentat de Ministerul Transporturilor. Cand aceste avize vor fi obtinute, contractul va fi semnat. Probabil saptamana viitoare", a spus Chinde. El a afirmat ca GFR vizeaza imbunatatirea serviciilor CFR Marfa si eficientizarea activitatii companiei.
Chinde a aratat ca sunt cateva lucruri ineficiente la CFR Marfa, printre care modul de organizare a exploatarii, relatiile cu clientii si abordarea pietei. "Toate aceste domenii vor trebui sa treaca printr-un proces de regandire", a mai spus el.
Grup Feroviar Roman este cel mai mare jucator privat din sectorul transportului feroviar din Romania si face parte din grupul Grampet, controlat de omul de afaceri Gruia Stoica.
GFR a fost declarat castigator in procesul de privatizare a CFR Marfa, oferind un pret de 202 milioane euro pentru pachetul de 51% din actiuni si asumandu-si investitii de 900 milioane lei plus 1,5 milioane euro investitii de mediu. Potrivit ministrului Transporturilor, Relu Fenechiu, in prezent, CFR Marfa mai are datorii de aproximativ 100 de milioane de euro, pe care le va prelua GFR. Contractul prin care Grup Feroviar Roman (GFR) preia 51% din CFR Marfa este in stadiul de obtinere a avizelor din partea statului si va fi semnat, cel mai probabil, saptamana viitoare, a declarat directorul general al GFR, Sorin Chinde.
"Contractul de vanzare a CFR Marfa este in stadiul de obtinere a tuturor avizelor necesare din partea vanzatorului, adica statul roman, reprezentat de Ministerul Transp