Un studiu recent a aratat ca, cel putin in tari ca Marea Britanie, fara a fi insa singurul exemplu, una din 10 pisici are cont de Facebook.
Insa cel care realizeaza un astfel de profil online pentru animalul sau stie ca e nevoie de mai mult decat sa postezi cateva poze si ceva inregistrari pentru a-ti face animalul vedeta.
Daca vrei sa-ti faci animalul de companie celebru, invata de la experti. E posibil ca necuvantatoarei tale sa-i lipseasca acel "ceva", magnetismul fara de care clipurile sale nu pot deveni virale. The Sun a realizat un clasament al celor mai cunoscute necuvantatoare, vedete ale mediului online.
De mentionat e ca multe dintre vedetele blanoase de mai jos aduc bani frumosi stapanilor, avand deja contracte pe sume grase.
Boo este un fenomen pe Facebook, unde stapanii au grija ca zilnic sa-i updateze statusul, sa posteze fotografii noi si orice amanunt ce ar putea interesa fanii. Feedback-ul e pe masura: 7 milioane de "like-uri".
Insa Boo, in varsta de 7 ani, originar din San Francisco, e vedeta in adevaratul sens al cuvantului, fiind subiectul a doua carti ilustrate si pretext pentru realizarea a nenumarate suveniruri, o adevarata afacere.
Nu se poate spune ca este un caine exploatat, din moment ce nu trebuie sa faca decat sa se linga pe bot pentru a fi simpatic.
Maru poate parea o pisica absolut comuna, fara talente si un pic supraponderala. Insa are un punct slab: cutiile. Nu se poate abtine sa nu intre in acestea si sa ramana apoi in cele mai ciudate pozitii, satisfacut la maximum de reusita.
Desi e o rasa scotiana, Maru locuieste in Japonia si este un adevarat star pe YouTube. Cele 256 de clipuri de postate insumeaza 200 de milioane de vizionari.
Doua carti si un DVD il au in centru, motanul aparand si in ma