Circa 50.000 dintre clienţii companiei E.ON Energie România au optat, în doar câteva luni, pentru a primi factura de gaz şi electricitate exclusiv în format electronic în locul facturii obişnuite, tipărite şi expediate prin intermediul serviciilor poştale.
Clienţii care au ales factura electronică sunt notificaţi prin e-mail şi pot astfel intra în posesia facturii în cel mai scurt timp de la momentul emiterii, acesta fiind unul dintre avantajele noului serviciu. Factura electronică a fost promovată prin campania – concurs “Drept la ţintă!”, care s-a derulat în perioada 1 martie – 31 mai. La concurs au participat toţi clienţii casnici E.ON care au activat opţiunea pentru factura electronică, 30 dintre aceştia fiind desemnaţi, în urma tragerii la sorţi, câştigători ai premiilor puse în joc constând în 20 de frigidere şi 10 maşini de spălat. Diplomele şi premiile oferite câştigătorilor de E.ON Energie România şi compania Arctic au fost înmânate de fostul internaţional Gheorghe Hagi, în cadrul festivităţii de decernare organizată joi, 27 iunie, la Hotel Opera Plaza din Cluj-Napoca.
Clienţii E.ON care doresc să aleagă acest serviciu pot primi facturile electronice de gaze naturale şi energie electrică în baza unei opţiuni exprimate pe portalul E.ON Myline, care poate fi accesat prin crearea unui cont client pe pagina www.myline-eon.ro.
(Departament Comunicare Corporatistă E.ON România)
Circa 50.000 dintre clienţii companiei E.ON Energie România au optat, în doar câteva luni, pentru a primi factura de gaz şi electricitate exclusiv în format electronic în locul facturii obişnuite, tipărite şi expediate prin intermediul serviciilor poştale.
Clienţii care au ales factura electronică sunt notificaţi prin e-mail şi pot astfel intra în posesia facturii în cel mai scurt timp de la momentul emiterii, acesta fiind unul dintre av