Barajul de la Mândra, de pe Râul Olt, care dacă ar fi gata ar aduce României cea mai mare rezervă de apă dulce din Europa, oferă un spectacol extrem de dezolant la această oră.
Pentru că nu mai există bani pentru continuarea investiției, lucrările au intrat în conservare. Până la această oră vorbim de milioane de tone de beton și fier care au fost folosite pentru realizarea peretelui barajului și a zonei unde vor fi montate utilajele pentru producerea energiei electrice.
Despre posibilitățile de dezvoltare a întregii zone, dacă această investiție ar fi realizată, newsbv.ro a scris un amplu material, în exclusivitate, aici.
Barajul de la Mândra, de pe Râul Olt, care dacă ar fi gata ar aduce României cea mai mare rezervă de apă dulce din Europa, oferă un spectacol extrem de dezolant la această oră.
Pentru că nu mai există bani pentru continuarea investiției, lucrările au intrat în conservare. Până la această oră vorbim de milioane de tone de beton și fier care au fost folosite pentru realizarea peretelui barajului și a zonei unde vor fi montate utilajele pentru producerea energiei electrice.
Despre posibilitățile de dezvoltare a întregii zone, dacă această investiție ar fi realizată, newsbv.ro a scris un amplu material, în exclusivitate, aici.