Modul în care companiile se promovează în acest mediu a devenit din ce în ce mai sofisticat
De curând, reţeaua de socializare a anunţat că are 1 milion de advertiseri activi
Facebook a devenit destinaţia zilnică a milioane şi milioane de consumatori, iar modul în care companiile se promovează în acest mediu a devenit din ce în ce mai sofisticat.
În acest context, targetarea este mai complexă, ţinând cont de date demografice specifice, de conexiuni sociale, de interes sau de obişnuinţe.
În timp ce datele despre utilizatori sunt foarte detaliate şi modul de promovare al companiilor devine mai avansat.
Astfel, Facebook a lansat, în ultimii ani, formate noi de promovare, oferind cel puţin 7 modalităţi majore de promovare.
Într-un raport nou realizat de BI Intelligence sunt analizate posibilităţile de promovare oferite de Facebook.
Prin urmare, printre modalităţile în care pot companiile să se promoveze pe reţeaua de socializare se numără paginile de brand, display ads, poveştile sponsorizate, promovarea postărilor, promovarea paginilor, aplicaţii de promovare pe mobil sau reclame pe pagina de Facebook după deconectare sau înainte de conectare.
Public personalizat, cost per acţiune sau FBX
Fiecare dintre aceste instrumente are propriile avantaje, dar pentru a înţelege ecosistemul Facebook trebuie să se ţină cont de concepte-cheie precum publicul personalizat, cost per acţiune sau FBX.
Marketerii pot folosi datele reţelei despre utilizatorii reţelei de socializare, astfel încât mesajele lor publicitare să ajungă direct la publicul ţintit.
În plus, aceştia mai pot folosi un alt intrumente, mai puţin cunoscut, numit Lookalike Audiences. Prin acest instrument, companiile pot face prognoze privind clienţii interesaţi, plecând de la datele deţinute de Facebook.
Date de la companii cu