CUM S-U ÎMPĂRȚIT PUBLICITATEA TELECOM PE TV. Grupurile Pro TV S.A și Intact au beneficiat de cele mai mari volume de publicitate din partea companiilor de telecomunicații, în prima parte a acestui an. Kanal D a reușit să taie o „felie” de 7% din bugetul „Comunicații”, cea mai dinamică și mai bogată categorie în publicitatea TV, scrie Forbes.
Pro TV S.A., parte a grupului american Central European Media Enterprises (CME), a livrat operatorilor telecom 38.371,5 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP’30) pe targetul comercial (18 – 49 de ani), în perioada 1 ianuarie – 15 iunie 2013.
Volumul de audiență este cu 14,4% mai mic decât cel din aceeași perioadă a anului trecut și reprezintă 46,1% din bugetul total de GRP-uri obținut de această categorie.
Grupul Intact (Antena TV Group și Antena 3) a furnizat 26.403,6 GRP’30pe targetul comercial, cu 16,6% mai multă audiență decât în 2012. Volumul livrat anul acesta reprezintă 31,7% din bugetul total al operatorilor telecom.
Astfel, Pro TV S.A. și Intact au atras în total 77,8% din bugetele de comunicare investite de telecom pe piața TV.
Cum s-au împărțit bugetele telecom de publicitate pe televiziuni
EMISIUNE NOUĂ LA B1TV.Agrikultura, nouă emisiune care s-a lansat pe B1 TV, pe 29 iunie, de la ora 18:00, este prima producție care prezintă anevoiosul drum al agriculturii românești de la Grânarul Europei la Politica Agricolă Comună, scrie HotNews.ro.
Timp de două ore, Laurențiu Botin, fost realizator de talk show-uri la TV Bacău, va dezbate, live, în studioul B1 TV, subiecte legate de tot ceea ce înseamnă hrană: drumul parcurs de la producătorul agricol, procesator și, în final, consumator.
Emisiunea va fi structurată în trei părți, aceea care va avea cea mai mare întindere fiind discuția pe teme agricole de actualitate, apoi o rubrică de curiozități din acest domeniu și ul