Graffiti Public Relations este noua agenţie de relaţii publice a Ursus Breweries, producătorul de bere alegând să încredinţeze comunicarea brandului URSUS şi comunicarea corporate echipei Graffiti PR, în urma unui pitch în care au concurat cele mai importante agenţii de relaţii publice din România.
"A fost un proces în care s-au testat reciproc competenţe, chimie, valori, dar mai ales anduranţă. Fiecare a tras concluzii, a făcut alegeri şi - după 4 luni - am primit ce am cerut: responsabilitatea de a fi parte din comunicarea Ursus, atât în zona de brand cât şi în cea corporate. Plus toate consecinţele care decurg de aici (învăţat modelul de business, harta stakeholderilor, aliniat obiectivele de business şi marketing cu cele de reputaţie, antrenat pentru crize care nu vor veni, pregătit pentru momentul în care berea e obligatoriu parte din activitatea zilnică", spun reprezentanţii agenţiei de PR, într-un comunicat de presă.
"Ştim că de cele mai multe ori, în cazul pitch-urilor percepţia e că agenţiile au serios de muncă, iar clientul doar vine şi stă în prezentări. Realitatea e diferită de percepţie, pentru că la orele menţionate deja ca muncă de agenţie, ar mai trebui adăugate şi orele de muncă din partea noastră, pentru a ne pune de acord intern pe ce avem de făcut şi ce le cerem agenţiilor, evaluări, discuţii, mici sesiuni de management al crizei, aşa cum schimbări mai apar pe parcurs. Dar una peste alta, orice pitch îţi dă fiorul unui nou început şi speranţe de noi perspective, noi relaţii, abordări şi idei de comunicare diferite. Cam astea sunt aşteptările şi suntem convinşi că Ursus Breweries şi Graffitti PR vor face echipă bună", spune Diana Klusch, Director Corporate Affairs, Ursus Breweries.
Graffiti Public Relations este noua agenţie de relaţii publice a Ursus Breweries, producătorul de bere alegând să încredinţeze comunicarea brandulu