Cinci companii cumulează aproape 80% din vânzările de asigurări auto şi poliţe property – segmente pe care asigurătorii reuşesc să atragă cei mai mulţi clienţi –, potrivit datelor UNSAR (asociaţia profesională a asigurătorilor locali).
Astra a raportat după primul trimestru cele mai mari vânzări de asigurări auto obligatorii (RCA), de aproximativ 130 mil. lei (29 mil. euro), în timp ce Allianz-Ţiriac a fost lider pe segmentul Casco, cu subscrieri de 96 milioane de lei (22 mil. euro). Pe nişa asigurărilor property – majoritatea poliţe de locuinţe – Omniasig a contabilizat cele mai mari venituri, încasările ajungând la circa 58 milioane de lei (13 mil. euro).
Cea mai mare parte din asigurătorii mari au vândut mai multe poliţe RCA, Casco şi property în perioada ianuarie-martie comparativ cu acelaşi interval din 2012, puţini asigurători raportând subscrieri în scădere pe aceste segmente.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 28.06.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.
Cinci companii cumulează aproape 80% din vânzările de asigurări auto şi poliţe property – segmente pe care asigurătorii reuşesc să atragă cei mai mulţi clienţi –, potrivit datelor UNSAR (asociaţia profesională a asigurăt