Aproximativ 23% dintre angajaţii care au primit tichete de vacanţă le-au folosit pentru turismul urban în ultimele 12 luni
Pe locurile următoare în topul destinaţiilor se situează Valea Prahovei şi Braşov (21%), staţiunile balneare (19%) şi staţiunile de pe litoral (17%)
Peste jumătate din beneficiarii tichetelor de vacanţă provin din companiile mari, cu peste 1.000 de angajaţi
Turismul urban a reprezentat principala opţiune a angajaţilor care au primit tichete de vacanţă, concentrând 23% din cerere în ultimele 12 luni, potrivit unei analize realizate de compania Sodexo Soluţii pentru Motivare.
Pe locurile următoare în topul destinaţiilor se situează Valea Prahovei şi Braşov (21%), staţiunile balneare (19%) şi staţiunile de pe litoral (17%) În ceea ce priveşte domeniul de activitate al companiilor care aleg tichetele de vacanţă pentru motivarea angajaţilor, industria chimică şi metalurgică, distribuţia şi serviciile se situează pe primele locuri.
Astfel, aproximativ 23% dintre angajaţii care au primit tichete de vacanţă le-au folosit pentru turismul urban în ultimele 12 luni. Pe locurile următoare în topul destinaţiilor se situează Valea Prahovei şi Braşov (21%), staţiunile balneare (19%), staţiunile de pe litoral (17%) şi Bucureşti (10%).
Alte destinaţii turistice preferate de beneficiarii de tichete de vacanţă au fost mănăstirile, oraşul Sibiu, Maramureş şi Delta Dunării.
Cea mai importantă facilitate fiscală
"Pe lângă faptul că tichetele de vacanţă beneficiază în prezent de cea mai importantă facilitate fiscală din categoria beneficiilor extrasalariale, de 4.800 lei/an/ angajat, acestea reprezintă şi un instrument eficient de motivare a angajaţilor din companiile private.
Echivalentul în bani al aceleiaşi recompense poate fi mai uşor direcţionat către nevoile zilnice ale beneficiarului, altele