Lucian Simion are 28 de ani si, ca multi tineri, este pasionat de biciclete. Dupa doi ani petrecuti la Greenpeace pe pozitia coordonator de actiuni, a renuntat la jobul prin care “salva lumea” pentru a isi porni propria afacere – Bitacolor, o vopsitorie de biciclete.
“Am vrut sa ies din sistemul de angajat, a fost o dorinta a mea”, povesteste Simion (foto jos). “Ma uitam pe strada si vedeam cum bicicletele sunt la fel cum le iei din magazin, nu au «acel ceva» care sa le identifice, sa le personalizeze. Si asa mi-a venit ideea unui salon de vopsit si personalizat biciclete”, spune el.
Neavand experienta in acest domeniu, a facut voluntariat in prima faza intr-un atelier de vopsit masini si a inceput sa coloreze biciclete, iarna trecuta, intr-o debara dintr-un apartament. Din ultimul lui salariu si-a cumparat un compresor si un pistol de vopsit si a inceput sa agate biciclete la uscat in dormitor.
“A fost nevoie sa imi dau demisia, si am facut-o cu placere. Am alocat 100% din timp acestui proiect”.
Pana in prezent, in 10 luni, alaturi de o echipa de inca patru oameni, a vopsit si reconditionat pest 50 de biciclete. Intre timp atelierul a fost mutat intr-un beci dintr-o casa veche de pe B-dul Carol, in Bucuresti.
“Speram ca pana la finalul anului in curs sa reconditionam cel putin tot atatea”, spune el. Citeste si:Cinci startup-uri romanesti au primit cumulat servicii in valoare de 300.000 dolari de la MicrosoftICEEfest “200 Seconds of Fame” – sansa startup-urilor de a-si prezenta businessul alaturi de marile nume ale industriei digitaleO tehnologie ce ghiceste ceea ce vrei primeste fonduri de la Samsung, Intel si Telefonica
Pretul difera in functie de complexitate – pretul pentru vopsirea unui cadru de bicicleta incepe de la 350 lei pentru o singura culoare si creste in functie de personalizarea dorita.Se adauga apoi cateva