Circa 50.000 dintre clientii companiei E.ON Energie România au optat, în doar câteva luni, pentru a primi factura de gaz si electricitate exclusiv în format electronic, în locul facturii obisnuite, tipãrite si expediate prin intermediul serviciilor postale. Clientii care au ales factura electronicã sunt notificati prin e-mail si pot astfel intra în posesia facturii în cel mai scurt timp de la momentul emiterii, acesta fiind unul dintre avantajele noului serviciu. “Noi, cei din E.ON, suntem convinsi cã serviciile online reprezintã o optiune de viitor, dezvoltarea E.ON Myline reprezentând o parte a efortului nostru de a aduce mai aproape de clienti o serie de servicii personalizate, accesibile non-stop, de oriunde si care nu mai necesitã deplasarea la sediile companiei”, a declarat Dan Morari, director general al E.ON Energie România. Numãrul conturilor active înregistrate pe E.ON Myline a ajuns în prezent la circa 150.000, atuurile certe ale serviciilor online, respectiv confortul, rapiditatea, eficienta si timpul câstigat, convingând din ce în ce mai multi clienti sã recurgã la acest tip de servicii. Factura electronicã a fost promovatã prin campania – concurs “Drept la tintã!”, care s-a derulat în perioada 1 martie – 31 mai. Clientii E.ON care doresc sã aleagã acest serviciu pot primi facturile electronice de gaze naturale si energie electricã în baza unei optiuni exprimate pe portalul E.ON Myline, care poate fi accesat prin crearea unui cont client pe pagina www.myline-eon.ro
Circa 50.000 dintre clientii companiei E.ON Energie România au optat, în doar câteva luni, pentru a primi factura de gaz si electricitate exclusiv în format electronic, în locul facturii obisnuite, tipãrite si expediate prin intermediul serviciilor postale. Clientii care au ales factura electronicã sunt notificati prin e-mail si pot astfel intra în posesia facturii în cel mai scurt t