Mărcile private, respectiv acele produse no-name care au umplut comerţul în ultimii ani marcaţi de criză şi de scăderea consumului, au ajuns în topul celor mai vândute branduri în cadrul unor categorii unde până acum câţiva ani numele consacrate făceau legea, cum sunt iaurtul, laptele sau săpunul şi pasta de dinţi, iar nemţii de la Kaufland vor să încurajeze acest trend.
Liderul lanţurilor de hipermarketuri vrea să ajungă peste cinci ani la o pondere de 30% a mărcilor private în totalul businessului faţă de 18% în prezent. „Principalele categorii de produse marcă proprie Kaufland după vânzările realizate sunt produsele alimentare de bază - ulei, oţet, făină, conserve, cereale -, produsele lactate - lapte, iaurt, smântână, brânzeturi -, mezelurile şi carnea de pasăre ambalată, articolele de menaj şi igienă - hârtie igienică, role bucătărie – şi dulciurile“, spune Kaufland.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 01.07.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.
Mărcile private, respectiv acele produse no-name care au umplut comerţul în ultimii ani marcaţi de criză şi de scăderea consumului, au ajuns în topul celor mai vândute branduri în cadrul unor categorii unde până acum câţiva ani numele consacrate făceau legea, cum su