Lansarea unui ceas inteligent de către Apple devine treabă serioasă, iar ultimele informaţii ne fac să ne gândim că gigantul IT american are deja produsul sau e aproape de finalizare, din moment ce a început demersurile de înregistrare a mărcii "iWatch".
Potrivit agenţiei de presă Bloomberg, Apple a depus actele de înregistrare a brandului în Japonia, încă din data de 3 iunie. Se pare că Apple vrea să le ia faţa celor de la Samsung, care au, de asemenea, în plan lansarea unui smartwatch.
Oficialii Apple încă nu fac niciun fel de declaraţii asupra acestui subiect, deşi zvonurile circulă încă de la începutul anului.
Demersurile Apple sunt, totodată, justificate, în condiţiile în care Sony a lansat un smartwatch, Google a anunţat că va lansa în curând un astfel de produs, plus o consolă de jocuri, iar rivalul Samsung, cu care se luptă şi pe pieţele smartphone-urilor şi tabletelor, are aceleaşi intenţii.
Lansarea unui ceas inteligent de către Apple devine treabă serioasă, iar ultimele informaţii ne fac să ne gândim că gigantul IT american are deja produsul sau e aproape de finalizare, din moment ce a început demersurile de înregistrare a mărcii "iWatch".
Potrivit agenţiei de presă Bloomberg, Apple a depus actele de înregistrare a brandului în Japonia, încă din data de 3 iunie. Se pare că Apple vrea să le ia faţa celor de la Samsung, care au, de asemenea, în plan lansarea unui smartwatch.
Oficialii Apple încă nu fac niciun fel de declaraţii asupra acestui subiect, deşi zvonurile circulă încă de la începutul anului.
Demersurile Apple sunt, totodată, justificate, în condiţiile în care Sony a lansat un smartwatch, Google a anunţat că va lansa în curând un astfel de produs, plus o consolă de jocuri, iar rivalul Samsung, cu care se luptă şi pe pieţele smartphone-urilor şi tabletelor, are aceleaşi intenţii.