Zona de clatitarii gourmet „street food” nu este foarte dezvoltata in Romania, si Georgiana Gheorghe, actionar la Presage PR si Adela Bulic, account director la Presage PR, incearca sa capitalizeze pe marginea acestui fapt, deschizand primele Creperie d’Amour. Ce planuri au cele doua si cand estimeaza ca vor recupera investitia initiala de 20.000 de euro?
Cele doua antreprenoare au aflat de proiectul Afacerea Mea si nu au ezitat sa contacteze Wall-Street.ro. Ai si tu o afacere la inceput de drum, cu elemente originale? Scrie-ne pe adresa afacereamea@wall-street.ro si vei avea sansa de a aparea in cel mai citit cotidian online de afaceri din Romania!
„Creperie d’Amour se concentreaza ca activitate de baza pe prepararea clatitelor dulci si sarate, gatite pe loc si conform retetelor autentice bretone, caci Bretagne este tara mama a clatitelor. Toate clatitele noastre au la baza aluatul traditional frantuzesc, cele dulci fiind aromate si fine, cu aluat de faina alba, iar cele sarate fiind savuroase si copioase, cu aluat de faina integrala. Urmam traditia bretona insa retetele casei sunt originale, iar meniul se schimba in functie de anotimp, de gusturile si ingredientele de sezon si, desigur, de preferintele clientilor nostri”, spune Adela Bulic.
Principala dificultate la inceput de drum este de altfel una cu care se confrunta foarte multi antreprenori romani – birocratia si interactiunea cu autoritatile de profil si institutiile publice. O alta provocare este aceea de a familiariza publicul din Romania cu ideea de „crepes salees”.
„Dat fiind ca tot romanul face clatite, acasa sau la restaurant, insa le manca de obicei ca desert, cel mai des cu dulceata de visine, noi ne-am propus sa cream obiceiul gustarii savuroase sau a pranzului cu clatite sarate”, spune Adela Bulic.
Fara sa ofere informatii exacte, antreprenoarea a spus ca sezon