Grupul Carrefour a încheiat două noi parteneriate cu lanţurile locale de magazine, Rost Com din Braşov şi Traditional Ecologic din zona Bucureşti-Ilfov, împreună deţinând 20 de unităţi, care urmează să fie integrate de retailerul francez şi operate în regim de franciză sub brandul Express.
"Magazinele ce urmează a fi integrate în reţea vor fi operate în regim de franciză şi reprezintă primul pas al grupului Carrefour de a extinde acest format în afara Capitalei. Rost Com, reţea cu tradiţie în Braşov, gestionează un total de 15 magazine, iar Traditional Ecologic operează 5 unităţi situate în Bucureşt şi Ilfov. În perioada următoare, Carrefour va elabora, împreună cu noii săi parteneri, un plan de integrare a magazinelor în reţeaua Express", se arată într-un comunicat al companiei franceze.
Carrefour operează în România trei formate de magazine, cu un total de 119 magazine - 24 de hipermarketuri Carrefour, 68 de supermarketuri Market şi 27 de magazine de proximitate Express.
Compania este implicată într-un astfel de parteneriat şi cu reţeaua Angst, iar anul trecut grupul francez a achiziţionat şase magazine de la Aliment Murfatlar Constanţa, afacere controlată de producătorul de ulei Argus Constanţa (55,04%) şi de producătorul din industria de panificaţie Dobrogea Grup (41,6%).
Carrefour a înregistrat anul trecut pe piaţa românească vânzări de 986 milioane euro, fără TVA, cu 3% mai mari faţă de valoarea din 2011.
Grupul Carrefour a încheiat două noi parteneriate cu lanţurile locale de magazine, Rost Com din Braşov şi Traditional Ecologic din zona Bucureşti-Ilfov, împreună deţinând 20 de unităţi, care urmează să fie integrate de retailerul francez şi operate în regim de franciză sub brandul Express.
"Magazinele ce urmează a fi integrate în reţea vor fi operate în regim de franciză şi reprezintă primul pas al grupului Carrefour d